Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.
Výměnu či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti), můžete vyřídit osobně na naší prodejně ve Zlíně - Nivy II/5358, Zlín, 76001nebo zaslat zboží na adresu Pavla Ostrčilíková – Krmiva Erpemos, Zálešná VIII/1347, Zlín 760 01.
Vždy prosím dodržte tento postup:
1. Zboží vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).
2. Zboží pošlete, nebo doneste osobně zpět na prodejnu do čtrnácti (14) dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět).
3. Budete-li chtít na prodejně zboží vyměnit za jiné, odešlete nejdříve na požadované zboží objednávku přes e-shop. Pak počkejte na informaci z prodejny, že je zboží připraveno a na pobočku přineste špatně vybrané zboží, které vám zde vyměníme.
4. Na pobočku s sebou vezměte kupní doklad (prodejku či fakturu).
5. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel).
6. Podle obchodních podmínek je také možné zaslat odstoupení od smlouvy na adresu prodejny či na email: info@krmiva-erpemos.cz a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží a zboží odeslat prodávajícímu do čtrnácti (14) pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu.
Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Pokud vyměňujete zboží za jiné, je skutečně vynaloženým nákladem dopravné 110 Kč.
Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, zavolejte na +420 605 465 095, nebo napište nainfo@krmiva-erpemos.cz
Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv).
Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní zboží, jako u každého obchodníka se Vám může stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonu +420 605 465 095, nebo emailem (je třeba uvést Vaše jméno, číslo kupního dokladu - faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s Vámi další postup.
Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno.
Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel).